Wednesday, November 30, 2011

Sweet fellow bloggers!


One of the great things about writing this blog is all of the sweet bloggers out there, taking their time to comment and support me and other bloggwriters. Giving someone a compliment is such an easy thing to do, really. But how often do we take the time to do it in real life? I can´t help but wonder; Has blogging become the new, easier way to reach out to people in a way that we have never done before? 
In anyway, thank you all sweet fellow bloggers. You are, truly, oh so lovable!

Jag blir lika glad varje gång jag ser att någon har läst och tyckt om det jag skriver. Emma Wiklunds söta kommentar …”vi ses i cybervärlden.” ,fick mig att fundera över hur mycket en så enkel sak som en liten tanke, eller omtänksam kommentar gör. Det är inget man som bloggare måste göra, heller inget som förväntas, men som är helt underbar när den händer. Så tack Lingonhjärta, Frida, Katarina, Kajsa, Hanna och Nina för alla era söta kommentarer, hos mig eller er.  Ni är, simply, oh, so lovable!

5 comments:

  1. Tack själv!! Och tack för en sådan ljuvlig blogg :) Är så glad att du hittade till mig så att jag hittade hit :D

    ReplyDelete
  2. Jag håller med, visst betyder omtänksamma kommentarer mycket även när de kommer ifrån personer man bara känner genom bloggvärlden. Tycker du hade en tänkvärd kommentar där om att bloggandet är ett nytt sätt att knyta kontakter.
    I think you're lovable too:)) <3

    ReplyDelete
  3. Jag är också glad att vi hittade till varandra, bloggvärlden är underbart lovely!

    ReplyDelete
  4. Lingonhjärta- Jättekul att ha fått kontakt med någon som lever i latinamerika och älskar att läsa! Och dessutom var urtjusig i sin brudklänning....
    Katarina- Jag är mer nyfiken på ditt skrivande! Planerar du några stora avslöjande inom en nära förestående framtid? ;-)
    Hanna- paragrafryttare och författare! Följer dina utgivningsprojekt med den största respekt. Hoppas snart få läsa om boksläpp nummer två! :-)

    ReplyDelete
  5. hm, vaddå för slags avslöjanden? 0:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...