Saturday, December 31, 2011

2012 = A number 4 year


Nästan varje lördag äter jag och maken frukost på ett kafé tillsammans med vänner i omnejden. Idag tillfrågades jag av en av mina vänner om jag kunde ställa horoskop inför 2012. Hon hade drömt om stora saker (läs barn, giftermål, arbete) och behövde en titt i stjärnorna. Lite hastigt roade jag mig med att räkna ut vilket numerologisk år hon befinner sig i. Numerologi är rätt skoj men jag är ingen expert. Min väninnas dröm med egen spådom om när barn skulle vara aktuellt stämde rätt bra med vad hennes numerologi sade mig.

Jag blev själv nyfiken och räknade ut vilket år som 2012 är för mig. Ett nummer fyra år. Familj och struktur. Låter mycket bra. (Rent generellt är det ett nummer fem år) Är ni också nyfikna på vad 2012 betyder för er? Kolla här!

Gott Nytt År önskas er alla! Happy New Year! Feliz Ano Nuevo!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...