Monday, January 16, 2012

A wonderful, wonderful weekend


Kommer ni ihåg mitt skrik i trädgården, när dagarna känns långa och trista och inget tycks hända? Man väntar och blir alldeles galen. Då tycks dagar som den här gångna helgen väldigt långt borta. Dagar då den ena positiva överraskningen efter den andra avlöser varandra. För min och makens del handlar det om resor. Jag och maken ska resa långt, länge och lyxigt! (Något som jag inte hade en aning om, allt var en överraskning från maken och min familj! Kan man ha det bättre?) Det är inte dags förrän om en dryg månad och ännu en fantastisk upplevelse väntar i april. Vår uppskjutna smekmånad skall äntligen bli av och vi ska avnjuta den i ett paradis långt, långt borta.

Övrigt under helgen:

-Odd Molly- presenten blev en fullkomligt hit på födelsedagskalaset i fredags.

-Lördagsmiddagen varade till nästan halv fyra på söndagsmorgonen. Många skratt och massor av spännande och roliga berättelser samtidigt som vi åt hjortstek och sedan Gino till efterrätt.

- Vi såg Hamilton med Persbrandt som avslutning på helgen. Får en stark trea.(PS bästa filmstylist- dra upp inte upp byxorna på Hamilton mer än till midjan. Tack!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...