Saturday, February 18, 2012

Fashion and Lifestyle på Auktionsverket

Jag såg många vackra Hermés-scarfs i fönstret till Auktionsverket i Stockholm när jag promenerade nerför Nybrogatan i lördags. Mamma och jag var ute och tittade i affärer när hon pekade på Auktionsverket och sa att min 8-åriga systerdotter absolut ville gå in där. Jo, jo, det ska tämjas i tid. Min söta systerdotter använder redan en målarbok för att designa egna kläder. Innan jag vet ordet av har hon nog sytt sin första kreation. Jättespännande!

Jag önskar att jag hade vetat om Auktionsverkets Fashion and Lifestyle-auktion lite tidigare. Just nu har jag fått en idé och för detta behövs en orange Hermés-scarf.

Smaskiga bilder från Auktionsverkets hemsida för alla som älskar vackra kläder, väskor och accessoarer. Nästa år kommer jag absolut gå på auktion där!







Bilder inför uställning hittar ni i det här tidigare inlägget. Lovable, right?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...