Sunday, March 18, 2012

Brief

Mycket, mycket kort summering av resan:

* Santa Monica, Orlando och New York (oväntat också dragracing i Arizona efter 6 timmars bilresa)
*Bästa shoppingbehållning: Kate Spade väska, Gucci-plånbok, Ralph Lauren skor och vackra anteckningsböcker från Hogwarts.
*Största wow-upplevelse: The Harry Potter ride på The Wizarding world of Harry Potter i Orlando.
*Mest oväntade händelse: En ung kreatör som jag ska försöka hjälpa på den svenska marknaden.
*Fantastisk skriv-inspiration!

Maken och jag landade på Arlanda klockan sex igår morse. Efter en lång nap vaknade vi för att gå direkt på födelsedagsbjudning. Jag somnade klockan halv sex imorse. Att vända den här klockan känns just nu mycket, mycket svårt. Börjar med frukost nu, halv tre på eftermiddagen. God Morgon!

2 comments:

  1. Låter som en spännande resa!

    Sofia

    ReplyDelete
  2. Hej Sofia! Jag det var verkligen helt fantastiskt roligt. Jag kan knappt hälla upp en kopp kaffe- huvudet är helt fullt av idéer och roliga minnen! L A var verkligen min grej! Kram! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...