Saturday, March 3, 2012

Så.

Rekordsnabb resa till Visby. En övernattning. Kränku-te och blåsiga stränder. Vita och blå hus. Guppig färja och 24 timmar senare är vi nu tillbaka på gården igen. Jag målar naglarna med fransk manikyr, packar klokt för att kunna få plats med något nytt på hemresan. Det pirrar i magen. Hostar och sippar Mollipect. Glädjen tar över och imorgon mår jag toppen. Det vet jag.
Nu är detta verkligen sista inlägget som inte är förprogrammerat innan avresan. Må fint och ta hand om er.

Och glöm för Guds skull inte Mars månadshoroskop på www.astrologyzone.com ! ;-)

Cheerio queridas!

2 comments:

  1. Ha en riktigt fin resa och var rädd om dig! Njut av livet allt vad du kan/orkar/hinner!

    Tack för att du tittar in hos mig och skriver fint i min stora sorg - det värmer mitt hjärta mycket! Varm kram!

    ReplyDelete
  2. Hoppas att du fick eller har en riktigt härlig vistelse på Visby och tack för påminnelsen om marshoroskopet :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...