Thursday, May 3, 2012

Förlag nummer ett tackar nej

It´s a no-no. Idag kom det ett vitt kuvert med ett artigt nej tack. Det är inte så att jag grämer mig. Det här var mitt slit-och-släng förlag. Jag hade på känn att det inte skulle gå ihop sig och nu, efter rekordartad lång väntetid ( 1 år 4 månader, tror jag) kan jag nu lägga den tanken åt sidan.

Nu återstår endast förlaget som ringde mig efter att ha läst den första delen. De läser nu båda delarna och jag håller tummarna för att jag får anledning att fira snart.

7 comments:

  1. Vad trist! Men vi håller tummarna för nästa förlag. Kram!

    ReplyDelete
  2. Fy vad synd, men tur att det var "rätt" förlag iaf. Håller tummarna för det andra förlaget. :P

    ReplyDelete
  3. Gav de dig någon feedback?

    Tänkte annars på det, att feedback är vad alla som skapar behöver. Antingen i form av beta-läsare, eller skrivkurser, eller lektörstjänster. Som författare har man ju annars svårt att få feedback på sitt verk, medan säg musiker, och konstnärer, får svar på tal direkt från publiken.
    Tycker denna trilogi låter spännande. Du får göra en presentationssida åt böckerna här på bloggen, och börja promota dem lite! :)

    Pepp-kram!!

    ReplyDelete
  4. Tack Anneli och Kati! Vi kämpar vidare... :-)
    Christin- Nej, ingen feedback, men jag kan tänka mig att ringa upp förläggaren för att höra vad som sägs. Är fortfarande förbaskat hemlig angående vad trilogin handlar om...jag vet. Får se om jag kan ändra på det på något sätt.
    Kram till er alla!

    ReplyDelete
  5. Åh jag håller tummarna för dig!! Vad roligt det skulle vara!!
    Under tiden så:
    Du är utmanad. http://mikaelaholm.wordpress.com/2012/05/03/utmanad/

    - Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.

    - Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.

    - Create 11 new questions for the people you tag to answer.

    - Go to their page and tell them they’ve been tagged!

    - Do not tag back to the person who already tagged you

    ReplyDelete
  6. Tråkigt! Håller tummarna för nästa förlag.

    ReplyDelete
  7. Mikaela- Spännande med utmaningen! Jag har blivit utmanad från en annan bloggerska också men ska göra mitt bästa för att hinna svara... :-) Tack för pepp angående skrivandet!
    Janina- Tack söta du! Det betyder så mycket med lite uppmuntran. :-)
    Kramar till er båda!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...