Tuesday, May 15, 2012

Megarycket fortsätter. Behöver förlagstips, please!

Jag vet inte vad som tagit åt mig, känner mig som jag fått en överdos av kaffe när det gäller att kämpa för skrivandet. Idag har jag gjort följande:

-Kontaktat två förlag som inte tar emot spontanmanus och argumenterat för att de ska ta sig en titt på mina manus till trilogin.
-Skickat två noveller till en veckotidning
-Kontaktat en tidning för att frilansa för dem
-Insett att jag faktiskt har två färdiga barnboksmanus som, om de inte antas efter gårdagens utskick, kan publiceras som e-böcker av mig själv till hösten. För en billig penning dessutom.

Snart går väl luften ur mig. Men lite till ska jag fortsätta att leta efter förlag som kan tänkas vara intresserade av trilogin. Någon som sitter på något tips om ett förlag som inte tillhör de superstora jättarna?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...