Monday, September 17, 2012

Felicidades Letizia!

Idag fyller Prinsessan av Asturias, Letizia, fyrtio år. När jag bodde i Spanien startade jag alltid min morgon med en stund med Letizia. Det var på den tiden då Letizia arbetade som nyhetsuppläsare och rapporterade om katastrofer och händelser i Spanien och runt om i världen. Efter en troligen mycket hastig förälskelse och utan några spekulationer om en romans med Prins Felipe, deklarerade paret att de inte bara var ett par, utan även att de förlovat sig.

Från den dagen försvann Letizia från min morgonritual. Istället får jag se henne i den ena klänningen vackrare än den andra. Och det är inte ett nedköp in min couture-värld!

För att hedra sin prinsessa tidigarelägger tidningen Hola månadens tidningen och visar vackra bilder från prinsparets hem.

Felicidades Letizia!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...