Sunday, September 9, 2012

Kräftskiva á la vintagestyle och Montignac-dieten

Helgen har varit full av evenemang. Sånt är alltid superroligt, om än stressigt!
I fredags åkte maken och jag in till Texas Longhorn på Östermalm och åt med nio andra glada vänner. Jag älskar grillat kött och det passade också mycket bra med en ny GI-inspirerad diet jag försöker hålla; Montignac dieten.( Jag som inte kan vara utan kolhydrater, tycker att den är det klart bästa alternativet.Boken är tydligen slutsåld men länken leder er till en sida där den fortfarande finns att köpa.)

På lördagen var det dags för kräftskiva i en lada någonstans i Sörmland. Värden för kvällen är vintagefantast. Hela ladan var inredd i femtiotalsstil och för en stund vände jag mig om för att se om ändå inte mormor eller morfar stod där någonstans, med ett i glas bubbel i handen och konverserande med de andra gästerna... Fantastiskt!




1 comment:

  1. Texas Longhorn är en favorit! Mysig kräftskiva, det ser fantastiskt ut!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...