Wednesday, September 5, 2012

Stjärnorna fortsätter att leverera pengar...

Japp. Det är helt otroligt. Igår kom ett mail om att nu var det bråttom med en tidningsartikeln. En ny typ av programserie ska starta och man vill släppa artikeln i samband med premiären. Jag satt och korrigerade artikeln enligt instruktioner under kvällen och hoppas nu att det är något som får klartecken under dagen.

Igår var stressnivån rätt imponerande vid den här tiden på dagen. Idag är det inte mindre stressigt men det ser väldigt mycket mer lovande ut.

Happy Wednesday to you, queridas!

6 comments:

  1. Har du några tips på hur man ska gå tillväga för att sälja artiklar till tidningar?

    ReplyDelete
  2. Hej Hanna! Mitt tips är att skriva om saker man älskar och sedan vända sig till de tidningar som kan tänkas skriva om just sådant. Alternativt kan man skriva något samhällsreflekterande och då satsa på alla de tidningar som tar upp olika intressant artiklar av den typen. Det krävs mycket arbete, många mail med idéer och mycket väntan, men då kan det plöstligt säga pang! Vill du sälja noveller har jag skrivit om det i det här inlägget tidigare under sommaren:
    http://dearlovable.blogspot.se/2012/06/hur-saljer-man-noveller-till.html Kramar Helena

    ReplyDelete
  3. Noveller är nog inte riktigt min grej, jag tänkte mer på samhällsreflekterande inriktning. Tack för tips!

    ReplyDelete
  4. Härligt! Du får berätta när det publiceras så att vi får läsa =)

    ReplyDelete
  5. Det låter ju väldigt bra. Hos mig lyser tyvärr fortfarande pengarna med sin frånvaro. Bättre lycka en annan gång :) Kram!

    ReplyDelete
  6. Emmelie- Will do!
    Anneli- Åh, nej, så trist. Några andra banbrytande förändringar under de datum jag nämner? Du har troligen ett annat tecken i ditt första horoskophus och då påverkas en helt annan del av ditt liv...
    Kramar till er båda, mina medväpnare från Van Der Nootska Palatset!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...