Monday, December 31, 2012

2012 års åstadkommanden



2012 blev året då jag lärde känna många, många skrivälskande och bloggande vänner. Det var även året då:

-Jag började skicka manus utomlands; till Spanien, Tyskland, England och USA.
-Då jag för första gången besökte bokmässan i Göteborg och fick hälsa på många förläggare som jag hittills bara haft kontakt med per telefon eller mail.
-Då jag och maken såg Maldiverna, USA´s öst-och västkust, London och Österrikes höga berg.
-Jag slutade springa och började igen efter sex månader.
-Jag bestämde mig för att ta mig an skrivandet med mindre hets och söka mig tillbaka till juridiken en aning mer än tidigare.
-Maken och jag firade två-årig bröllopsdag.
-Jag fann en internetvän som sedan blivit en av mina allra bästa vänner. Känns väldigt american movie.
-Vårt hus på Gotland börjat byggas.

Och sist men inte minst; Jag börjar nu närma mig mitt tusende inlägg här på bloggen och förvånas över alla besök. Ni är så många som läser och kommenterar allt från astrologi till bokskrivand och det gör mig innerligt glad. Inför 2013 hoppas jag få fortsätta precis i samma takt och kanske våga sätta målen ännu en aning högre.

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er alla!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...