Sunday, October 6, 2013

Horoskop vecka 41, 2013

Hej!
Från och med den 1 oktober bloggar jag om astrologi för tidningen Amelia
Den senaste veckan har jag publicerat ett megahösthoroskop för alla tecken på min Ameliablogg. 

Ni finner, som alltid veckans horoskop, varje söndag- bara på ett nytt ställe. Jag hoppas att ni vill hänga med mig till Helenas Horoskop!

Tack vare ert stöd och vänliga ord om mina horoskop kom jag vidare till Amelia. Något jag är väldigt glad och djupt tacksam för!

Allt gott till er och, återigen, tacksamma hälsningar!

Helena

4 comments:

  1. Fortsätter du blogga här, eller är det endast Amelia som gäller framöver? Eller skriver du om skrivandet här och horoskopen där?

    ReplyDelete
  2. Hej Hanna! Det är endast på Amelia du finner mig! Jag satsar all kraft där just nu. Tack för ditt fina stöd, vi hörs fortsatt av! Stora kramar Helena

    ReplyDelete
  3. Hej Helena! Kan man fortfarande beställa ett personligt årshoroskop av dig? Vad kul att du börjar blogga på Amelia!:) Försökte ställa frågan där men det gick inte:(
    Allt gott
    A

    ReplyDelete
  4. Hej A! Vad bra att du sa till att kommentarerna inte får fram på Amelia, det ska jag genast titta närmare på. Ja, jag gör fortfarande personliga årshoroskop! :-)
    Kram Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...